ALGEMEEN
Hieronder vindt u onze Algemene Voorwaarden. Deze zijn steeds van toepassing als u gebruik maakt van of een bestelling plaatst via onze webshop en bevatten belangrijke informatie voor u als koper. U ontvangt na uw bestelling een bevestiging (per e-mail) en het totaalbedrag van uw bestelling. Het accepteren van een aanbieding dan wel het doen van een bestelling houdt in dat u de toepasselijkheid van deze voorwaarden aanvaardt. Indien u deze voorwaarden niet accepteert dan willen wij u vriendelijk verzoeken geen gebruik van deze website te maken.
AANBIEDINGEN
Alle aanbiedingen van Jeni boba zijn vrijblijvend en Jeni boba behoudt zich het recht voor om de informatie en prijs te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is.
PRIJZEN EN BETALINGEN
De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in Euro, exclusief BTW, met betaling inclusief BTW en exclusief verzendkosten, eventuele belastingen of andere heffingen, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen. Jeni boba accepteert bankoverschrijving.
LEVERING
Zodra de betaling voor een bestelling op de bankrekening is bijgeschreven, zal Jeni boba de bestelling normaal gesproken binnen 3 werkdagen leveren. De opgegeven levertijden zijn slechts indicatief en geven u bij overschrijding van enige levertijd geen recht op schadevergoeding. Jeni boba is gerechtigd de levering in gedeelten uit te voeren. De klant wordt altijd eerst schriftelijk of telefonisch gecontacteerd. De extra kosten van nalevering zijn voor rekening van Jeni boba.
RETOURBELEID
Retouren worden geaccepteerd binnen 14 dagen na de aankoopdatum. Neem contact op met info@jeniboboa.nl om de retourprocedure te starten. Zorg ervoor dat de producten ongebruikt en goed verpakt zijn, aangezien beschadigde producten niet worden terugbetaald. de terugkerende partij is verantwoordelijk voor de verzendkosten.
ONENIGHEID
Voor vragen of klachten kunnen klanten tijdens kantooruren contact opnemen met Jeni Boba. Het probleem of de klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt de klant op de hoogte gesteld van de vertraging.